پیاه رو

من و دست نوشته هایم...
پیاه رو

گاهی شعر، گاهی داستان، گاهی طنز، گاهی جمله کوتاه، برایم فرقی نمی کند مهم این است که بتوانم درد دلها و دغدغه هایم را با قلم خودم منتقل کنم. گاهی کم، گاهی زیاد، گاهی تلخ و گاهی شیرین...

آخرین مطالب

تفریح

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ق.ظ
این چند وقت خیلی مطلب به ذهنم رسید که تو وبلاگ بزارم اما اکثرشون رو فراموش کردم. ولی از جهت قیدوا العلم بالکتابه فعلا اینجا مینویسم تا بعدا بیشتر بهش فکر کنم.
واقعا چرا معمولا تفریحی ترین مکان های ما فاسد ترینه!؟

نظرات  (۶)

یه جواب ساده اش ساده این باشه که بچه مذهبی حال و حوصله ی تفریح و تفریحگاه نداره
پاسخ:
دلیلش نمیتونه همین فساد باشه؟
البته دعوای مرغ و تخم مرغه...
البته من با جمله ی سوالی شماهم موافق نیستم!
چرا معمولاتفریحی ترین مکان های ما فاسدترینه؟

کی گفته؟!
چون کسایی که بیش تر از همه اهل تفریح هستند ، اکثرا فاسدند!

توهین بزرگیه.خیلی بزرگ.

باشد که قدری روی آنچه بیان میکنیم فکر کنیم.فقط قدری
پاسخ:
بله حق با شماست، نمیشه مردم رو زود متهم کرد! ولی من هنوز جواب نگرفتم
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۰۴:۱۲ سید احمد برقعی
مکان، اگر فقط و فقط تفریحی باشد،
یعنی توانایی این را دارد که از یادت ببرد هر چیزی را

شهید آوینی عزیز می گوید: بهترین آدمها هم، وقتی تصمیم می گیرند تفریح کنند ، دیگر حوصله ی موعظه را ندارند
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۴۰ محمد دارینی
چون فاسد ترین مکان های ما اغلب تفریحی ترینه!
پاسخ:
یعنی چون فاسد بوده تفریحی شده؟! تا بحال از این زاویه نگاه نکرده بودم
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۵۶ ایمان صمدی نیا
چون کسایی که بیش تر از همه اهل تفریح هستند ، اکثرا فاسدند!
پاسخ:
نمیدونم, چه عرض کنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی