پیاه رو

من و دست نوشته هایم...
پیاه رو

گاهی شعر، گاهی داستان، گاهی طنز، گاهی جمله کوتاه، برایم فرقی نمی کند مهم این است که بتوانم درد دلها و دغدغه هایم را با قلم خودم منتقل کنم. گاهی کم، گاهی زیاد، گاهی تلخ و گاهی شیرین...

آخرین مطالب

پسته

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۳ ب.ظ
دلم برای هم شهری های زحمتکشم می سوزد. باغداران سخت کوشی که این روزها در لب جاده های شهر, به حاصل دسترنج یک ساله خودشان چوب حراج می زنند. این اتفاق را اعتراض مذبوحانه ای میبینم به نبود بازار مطمئن و کارخانه های فرآوری و بسته بندی در شهر که برادرانمان را با چهره های آفتاب سوخته و دستهای پینه بسته, پس از رنج فراوان تولید پسته, مجبور به خام فروشی می کند. چه خوب می شود در این هفته دولت, تدبیری هم برای عرضه آبرومندانه این سرمایه گرانبها و خوش نام شهرمان اندیشیده شود.
به باغداران و پسته کاران عزیز دامغان, دستمریزاد و خدا قوت عرض می کنم.
+ شهریور فصل پسته دامغان
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
محمد علی ملکیان

نظرات  (۲)

۰۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۸ مرتضی معادی
مانا باشی برادر
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی