پیاه رو

من و دست نوشته هایم...
پیاه رو

گاهی شعر، گاهی داستان، گاهی طنز، گاهی جمله کوتاه، برایم فرقی نمی کند مهم این است که بتوانم درد دلها و دغدغه هایم را با قلم خودم منتقل کنم. گاهی کم، گاهی زیاد، گاهی تلخ و گاهی شیرین...

آخرین مطالب

غرامت

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

دیروز دیدم یک گربه داره نفس می کشه و بخار ازش بلند میشه با خودم گفتم این حیوان بخار داره که وبلاگ من نداره! هی صبر کردم تا یک مطلب ادبی بزارم اما بی خیال شدم. بزار یک کم حرف بزنم، دارم می ترکم!

یک چیزی توی گلوم گیر کرده. عده ای که رگ حقوق بشرشون بیرون زده و دلشون برای مردم فرانسه سوخته خواستم بهشون بگم که قبل از شما رهبرمان در یکی از استثنایی ترین موضع گیری هاشون گفتند "با هرگونه انفجار حتی در بوستون آمریکا مخالفیم". اما در مورد فرانسه اونها چوب بی فکری خودشون رو خوردند (هر چند ما از این اتفاق خوشحال نیستیم) و ما از کشتار مردم بی دفاع سوریه و عراق و ... بیشتر ناراحتیم.

قبلا که اتفاقات وحشتناکی توی سوریه می افتاد با خودم می گفتم اگر مثلا 300 تا امریکایی رو توی کشور خودشون سر ببرند امریکا چه موضعی می گیره؟! امید وارم حامیان تروریست تا غرامتشون سنگین تر نشده متوجه اشتباهاتشون شده باشند و جبران کنند.

آخیشششش راحت شدم.

نظرات  (۱)

سلام
مراقب باش!
استفاده کردم
آرزوی موفقیت
به منم یه سر بزن
zinpas.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی