پیاه رو

من و دست نوشته هایم...
پیاه رو

گاهی شعر، گاهی داستان، گاهی طنز، گاهی جمله کوتاه، برایم فرقی نمی کند مهم این است که بتوانم درد دلها و دغدغه هایم را با قلم خودم منتقل کنم. گاهی کم، گاهی زیاد، گاهی تلخ و گاهی شیرین...

آخرین مطالب

درد من

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ

هر وقت مشغول کار فرهنگی می شوم

سر درد می گیرم

جهان دور سرم می چرخد

مغزم سوت می کشد

دکتر می گوید باید فقط استراحت کنی

مثل همه!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۱
محمد علی ملکیان

کار فرهنگی

نظرات  (۱۰)

ولی عمرا تو بتونی استراحت کنی
مثل بقیه!!
عالی
خدایا! هر چی دکتر مرفه بی درد رو از رو زمین وردار
آمین
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۴ مهیار مهدوی
سلام
هرچند خودم خیلی برام خوشایند نیست این سبک نظر دادن ولی دعوتید به چند خط سیاه قلم
یا حق
یه سری به ما بزنی سردردت خوب می شه.
راستی توی بلاگفا هر کار می کنم، وبلاگ گروهی رو باز نمی کنه چکار کنم؟ عوارض جانبی یخ کرد.
پاسخ:
نمیدونم
منم موفق نشدم
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۲ حمید اسماعیل زاده
آفرین، آفرین
(با اجازه شاید جایی، بازنشر شد.)
پاسخ:
مشکلی نیست
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۷ ایمان صمدی نیا
کار فرهنگی رو باید از اینجانب یاد بگیری!!
راحت و بی دردسر
توی تابلوی مسجد!!
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۴ لبخند مجازی
برای آلودگی هواست...
دنیا دور سر می چرخد...یا من دور سر دنیا!
گُم کردم افتادم
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۲ محسن تقی زاده
سلامـ...
وبلاگ خوبی دارین
ما سعی در ارائه مطالب ترجمه شده نو داریمـ...
خوشحال میشیم به ما سر بزنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی