پیاه رو

من و دست نوشته هایم...
پیاه رو

گاهی شعر، گاهی داستان، گاهی طنز، گاهی جمله کوتاه، برایم فرقی نمی کند مهم این است که بتوانم درد دلها و دغدغه هایم را با قلم خودم منتقل کنم. گاهی کم، گاهی زیاد، گاهی تلخ و گاهی شیرین...

آخرین مطالب

اظهار نظر

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ب.ظ

من هیچ وقت در مورد کاری که توش تخصص نداشته باشم، اظهار نظر نمی کنم. حتی اگه هنر باشه!!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۶

نظرات  (۲)

منم همینطور
!!!
راستی سلام
پاسخ:
به به اقا مرتضی!! خیر مقدم
سلام
ظاهرا اون آقا در اون جاهایی که ادعای تخصصشم داره حرف درست و حسابی برای گفتن نداره!!!

عیدت مبارک وبلاگ جدیدتم مبارک
پاسخ:
خیلی ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی